27 paź PEARSON CENTRAL EUROPE (LONGMAN)
© Pearson Central Europe 2008. Opracowanie: Piotr Steinbrich. Konsultacja: Prof. dr hab. Hanna Komorowska.
Uwaga:
Celem niniejszego testu plasującego jest wstępna, ogólna ocena kompetencji językowych i umiejscowienie osoby wykonującej test na skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Test składa się ze 100 pytań o narastającym stopniu trudności. Prosimy o zaznaczenie tylko tych odpowiedzi, co do których poprawności Państwo mają pewność. Zgadywanie odpowiedzi może zniekształcić wynik testu.
Wykonywanie testu można zakończyć w momencie, gdy pytania staną się zbyt trudne. Średni czas wykonywania testu to ok. 30 min, ale jest on dostępny na platformie przez okres 60 min, po upływie których test zostanie automatycznie zamknięty.
Abyś mógł wziąć udział w teście, potrzebujemy Twojej zgody dla postanowień polityki prywatności. Zgodę tę możesz wyrazić zaznaczając pole poniżej.
Życzymy powodzenia!
Quiz Summary
0 of 100 Pytania completed
Pytania:
Informacje
Pole musi zostać uzupełnione. |
|
Pole musi zostać uzupełnione. |
|
Pole musi zostać uzupełnione. |
|
Pole musi zostać uzupełnione. |
|
Pole musi zostać uzupełnione. |
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Wyniki
Wyniki
Your time:
Czas się skończył
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorie
- Brak kategorii 0%
-
Twój poziom to A0 lub A1
Przypominamy, że wyniki powyższego testu należy traktować jedynie jako informacje wstępne na temat poziomu znajomości języka.
Interpretacja wyników opis umiejętności wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Liczba uzyskanych punktów
Poziom wg ESOKJ
Krótki opis umiejętności
0 – 10
A0 – 11 – 16
UŻYTKOWNIK POCZĄTKUJĄCY
A1 Potrafi zrozumieć i stosować wyrażenia z języka codziennego oraz wyrażenia potoczne, jak również bardzo proste wypowiedzi mające na celu zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrafi przedstawić siebie lub inną osobę oraz zadać jej pytania dotyczące – np. miejsca zamieszkania, znajomych, posiadanych rzeczy, etc. – może także odpowiedzieć na pytania tego samego typu. Potrafi w prosty sposób porozumiewać się z innymi, jeśli jego rozmówcy mówią wolno i wyraźnie oraz wykazują chęć współpracy. 17 – 24
A2 Potrafi zrozumieć pojedyncze zdania oraz wyrażenia często używane i związane bezpośrednio z życiem codziennym (np.: dane o sytuacji osobistej i rodzinnej, zakupy, najbliższe otoczenie, praca). Potrafi się porozumieć w trakcie wykonywania zadań prostych, codziennych, wymagających jedynie bezpośredniej i prostej wymiany informacji na znany temat. Potrafi opisać za pomocą prostych środków swoje wykształcenie, swoje bezpośrednie otoczenie i wypowiadać się na tematy związane z niezbędnymi potrzebami. 25 – 33
A2+
34 – 41
UŻYTKOWNIK SAMODZIELNY
B1 Potrafi zrozumieć zasadnicze punkty rozmowy, gdy używany jest język jasny i standardowy, a rozmowa dotyczy spraw znanych związanych z pracą, szkołą, czasem wolnym, etc. Potrafi sobie poradzić w większości sytuacji, jakie spotyka w podróży w regionie języka docelowego. Potrafi wypowiedzieć się w sposób prosty i zwięzły na tematy z życia codziennego i dotyczące własnych zainteresowań. Potrafi opowiedzieć wydarzenie, przeżycie osobiste lub sen, wyrazić nadzieję lub cel, jak również przedstawić krótko uzasadnienie lub wyjaśnienie dotyczące projektu lub pomysłu. 42 – 50
B1+ 51 – 58
B2 Potrafi zrozumieć zasadnicze aspekty problemów konkretnych lub abstrakcyjnych przedstawionych w tekstach złożonych, w tym dyskusję specjalistyczną dotyczącą własnej tematyki zawodowej. Potrafi porozumieć się na tyle swobodnie i spontanicznie, że rozmowa z rdzennym użytkownikiem języka wolna jest od napięć, tak w przypadku jednej jak i drugiej strony. Potrafi wyrazić się w sposób jasny i szczegółowy na wiele tematów, wyrazić opinię na dany temat wykazując pozytywne i negatywne strony różnych (proponowanych) wyborów. 59 – 67
B2+ 68 – 75
UŻYTKOWNIK ZAAWANSOWANY
C1 Potrafi zrozumieć szeroką gamę długich i trudnych tekstów oraz zrozumieć ukryte w nich podteksty. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie i biegle nie zastanawiając się zbytnio nad doborem słów. Potrafi posługiwać się językiem skutecznie i swobodnie w życiu społecznym, zawodowym lub w czasie studiów. Potrafi budować logiczne wypowiedzi na złożone temat oraz wykazać się opanowaniem narzędzi językowych służących organizacji i wewnętrznej spójności dyskursu. 76 – 84
C1+ 85 -100
C2 Potrafi zrozumieć bez wysiłku praktycznie wszystko, co czyta lub słyszy. Potrafi odtworzyć fakty i argumenty z różnych źródeł pisemnych i ustnych streszczając je w sposób zwięzły i spójny. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie, bardzo płynnie i precyzyjnie oraz uwydatnić niuanse znaczeniowe tekstów o złożonej tematyce. -
Twój poziom to A0 lub A1
Przypominamy, że wyniki powyższego testu należy traktować jedynie jako informacje wstępne na temat poziomu znajomości języka.
Interpretacja wyników opis umiejętności wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Liczba uzyskanych punktów
Poziom wg ESOKJ
Krótki opis umiejętności
0 – 10
A0 – 11 – 16
UŻYTKOWNIK POCZĄTKUJĄCY
A1 Potrafi zrozumieć i stosować wyrażenia z języka codziennego oraz wyrażenia potoczne, jak również bardzo proste wypowiedzi mające na celu zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrafi przedstawić siebie lub inną osobę oraz zadać jej pytania dotyczące – np. miejsca zamieszkania, znajomych, posiadanych rzeczy, etc. – może także odpowiedzieć na pytania tego samego typu. Potrafi w prosty sposób porozumiewać się z innymi, jeśli jego rozmówcy mówią wolno i wyraźnie oraz wykazują chęć współpracy. 17 – 24
A2 Potrafi zrozumieć pojedyncze zdania oraz wyrażenia często używane i związane bezpośrednio z życiem codziennym (np.: dane o sytuacji osobistej i rodzinnej, zakupy, najbliższe otoczenie, praca). Potrafi się porozumieć w trakcie wykonywania zadań prostych, codziennych, wymagających jedynie bezpośredniej i prostej wymiany informacji na znany temat. Potrafi opisać za pomocą prostych środków swoje wykształcenie, swoje bezpośrednie otoczenie i wypowiadać się na tematy związane z niezbędnymi potrzebami. 25 – 33
A2+
34 – 41
UŻYTKOWNIK SAMODZIELNY
B1 Potrafi zrozumieć zasadnicze punkty rozmowy, gdy używany jest język jasny i standardowy, a rozmowa dotyczy spraw znanych związanych z pracą, szkołą, czasem wolnym, etc. Potrafi sobie poradzić w większości sytuacji, jakie spotyka w podróży w regionie języka docelowego. Potrafi wypowiedzieć się w sposób prosty i zwięzły na tematy z życia codziennego i dotyczące własnych zainteresowań. Potrafi opowiedzieć wydarzenie, przeżycie osobiste lub sen, wyrazić nadzieję lub cel, jak również przedstawić krótko uzasadnienie lub wyjaśnienie dotyczące projektu lub pomysłu. 42 – 50
B1+ 51 – 58
B2 Potrafi zrozumieć zasadnicze aspekty problemów konkretnych lub abstrakcyjnych przedstawionych w tekstach złożonych, w tym dyskusję specjalistyczną dotyczącą własnej tematyki zawodowej. Potrafi porozumieć się na tyle swobodnie i spontanicznie, że rozmowa z rdzennym użytkownikiem języka wolna jest od napięć, tak w przypadku jednej jak i drugiej strony. Potrafi wyrazić się w sposób jasny i szczegółowy na wiele tematów, wyrazić opinię na dany temat wykazując pozytywne i negatywne strony różnych (proponowanych) wyborów. 59 – 67
B2+ 68 – 75
UŻYTKOWNIK ZAAWANSOWANY
C1 Potrafi zrozumieć szeroką gamę długich i trudnych tekstów oraz zrozumieć ukryte w nich podteksty. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie i biegle nie zastanawiając się zbytnio nad doborem słów. Potrafi posługiwać się językiem skutecznie i swobodnie w życiu społecznym, zawodowym lub w czasie studiów. Potrafi budować logiczne wypowiedzi na złożone temat oraz wykazać się opanowaniem narzędzi językowych służących organizacji i wewnętrznej spójności dyskursu. 76 – 84
C1+ 85 -100
C2 Potrafi zrozumieć bez wysiłku praktycznie wszystko, co czyta lub słyszy. Potrafi odtworzyć fakty i argumenty z różnych źródeł pisemnych i ustnych streszczając je w sposób zwięzły i spójny. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie, bardzo płynnie i precyzyjnie oraz uwydatnić niuanse znaczeniowe tekstów o złożonej tematyce. -
Twój poziom to A2
Przypominamy, że wyniki powyższego testu należy traktować jedynie jako informacje wstępne na temat poziomu znajomości języka.
Interpretacja wyników opis umiejętności wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Liczba uzyskanych punktów
Poziom wg ESOKJ
Krótki opis umiejętności
0 – 10
A0 – 11 – 16
UŻYTKOWNIK POCZĄTKUJĄCY
A1 Potrafi zrozumieć i stosować wyrażenia z języka codziennego oraz wyrażenia potoczne, jak również bardzo proste wypowiedzi mające na celu zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrafi przedstawić siebie lub inną osobę oraz zadać jej pytania dotyczące – np. miejsca zamieszkania, znajomych, posiadanych rzeczy, etc. – może także odpowiedzieć na pytania tego samego typu. Potrafi w prosty sposób porozumiewać się z innymi, jeśli jego rozmówcy mówią wolno i wyraźnie oraz wykazują chęć współpracy. 17 – 24
A2 Potrafi zrozumieć pojedyncze zdania oraz wyrażenia często używane i związane bezpośrednio z życiem codziennym (np.: dane o sytuacji osobistej i rodzinnej, zakupy, najbliższe otoczenie, praca). Potrafi się porozumieć w trakcie wykonywania zadań prostych, codziennych, wymagających jedynie bezpośredniej i prostej wymiany informacji na znany temat. Potrafi opisać za pomocą prostych środków swoje wykształcenie, swoje bezpośrednie otoczenie i wypowiadać się na tematy związane z niezbędnymi potrzebami. 25 – 33
A2+
34 – 41
UŻYTKOWNIK SAMODZIELNY
B1 Potrafi zrozumieć zasadnicze punkty rozmowy, gdy używany jest język jasny i standardowy, a rozmowa dotyczy spraw znanych związanych z pracą, szkołą, czasem wolnym, etc. Potrafi sobie poradzić w większości sytuacji, jakie spotyka w podróży w regionie języka docelowego. Potrafi wypowiedzieć się w sposób prosty i zwięzły na tematy z życia codziennego i dotyczące własnych zainteresowań. Potrafi opowiedzieć wydarzenie, przeżycie osobiste lub sen, wyrazić nadzieję lub cel, jak również przedstawić krótko uzasadnienie lub wyjaśnienie dotyczące projektu lub pomysłu. 42 – 50
B1+ 51 – 58
B2 Potrafi zrozumieć zasadnicze aspekty problemów konkretnych lub abstrakcyjnych przedstawionych w tekstach złożonych, w tym dyskusję specjalistyczną dotyczącą własnej tematyki zawodowej. Potrafi porozumieć się na tyle swobodnie i spontanicznie, że rozmowa z rdzennym użytkownikiem języka wolna jest od napięć, tak w przypadku jednej jak i drugiej strony. Potrafi wyrazić się w sposób jasny i szczegółowy na wiele tematów, wyrazić opinię na dany temat wykazując pozytywne i negatywne strony różnych (proponowanych) wyborów. 59 – 67
B2+ 68 – 75
UŻYTKOWNIK ZAAWANSOWANY
C1 Potrafi zrozumieć szeroką gamę długich i trudnych tekstów oraz zrozumieć ukryte w nich podteksty. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie i biegle nie zastanawiając się zbytnio nad doborem słów. Potrafi posługiwać się językiem skutecznie i swobodnie w życiu społecznym, zawodowym lub w czasie studiów. Potrafi budować logiczne wypowiedzi na złożone temat oraz wykazać się opanowaniem narzędzi językowych służących organizacji i wewnętrznej spójności dyskursu. 76 – 84
C1+ 85 -100
C2 Potrafi zrozumieć bez wysiłku praktycznie wszystko, co czyta lub słyszy. Potrafi odtworzyć fakty i argumenty z różnych źródeł pisemnych i ustnych streszczając je w sposób zwięzły i spójny. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie, bardzo płynnie i precyzyjnie oraz uwydatnić niuanse znaczeniowe tekstów o złożonej tematyce. -
Twój poziom to B1
Przypominamy, że wyniki powyższego testu należy traktować jedynie jako informacje wstępne na temat poziomu znajomości języka.
Interpretacja wyników opis umiejętności wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Liczba uzyskanych punktów
Poziom wg ESOKJ
Krótki opis umiejętności
0 – 10
A0 – 11 – 16
UŻYTKOWNIK POCZĄTKUJĄCY
A1 Potrafi zrozumieć i stosować wyrażenia z języka codziennego oraz wyrażenia potoczne, jak również bardzo proste wypowiedzi mające na celu zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrafi przedstawić siebie lub inną osobę oraz zadać jej pytania dotyczące – np. miejsca zamieszkania, znajomych, posiadanych rzeczy, etc. – może także odpowiedzieć na pytania tego samego typu. Potrafi w prosty sposób porozumiewać się z innymi, jeśli jego rozmówcy mówią wolno i wyraźnie oraz wykazują chęć współpracy. 17 – 24
A2 Potrafi zrozumieć pojedyncze zdania oraz wyrażenia często używane i związane bezpośrednio z życiem codziennym (np.: dane o sytuacji osobistej i rodzinnej, zakupy, najbliższe otoczenie, praca). Potrafi się porozumieć w trakcie wykonywania zadań prostych, codziennych, wymagających jedynie bezpośredniej i prostej wymiany informacji na znany temat. Potrafi opisać za pomocą prostych środków swoje wykształcenie, swoje bezpośrednie otoczenie i wypowiadać się na tematy związane z niezbędnymi potrzebami. 25 – 33
A2+
34 – 41
UŻYTKOWNIK SAMODZIELNY
B1 Potrafi zrozumieć zasadnicze punkty rozmowy, gdy używany jest język jasny i standardowy, a rozmowa dotyczy spraw znanych związanych z pracą, szkołą, czasem wolnym, etc. Potrafi sobie poradzić w większości sytuacji, jakie spotyka w podróży w regionie języka docelowego. Potrafi wypowiedzieć się w sposób prosty i zwięzły na tematy z życia codziennego i dotyczące własnych zainteresowań. Potrafi opowiedzieć wydarzenie, przeżycie osobiste lub sen, wyrazić nadzieję lub cel, jak również przedstawić krótko uzasadnienie lub wyjaśnienie dotyczące projektu lub pomysłu. 42 – 50
B1+ 51 – 58
B2 Potrafi zrozumieć zasadnicze aspekty problemów konkretnych lub abstrakcyjnych przedstawionych w tekstach złożonych, w tym dyskusję specjalistyczną dotyczącą własnej tematyki zawodowej. Potrafi porozumieć się na tyle swobodnie i spontanicznie, że rozmowa z rdzennym użytkownikiem języka wolna jest od napięć, tak w przypadku jednej jak i drugiej strony. Potrafi wyrazić się w sposób jasny i szczegółowy na wiele tematów, wyrazić opinię na dany temat wykazując pozytywne i negatywne strony różnych (proponowanych) wyborów. 59 – 67
B2+ 68 – 75
UŻYTKOWNIK ZAAWANSOWANY
C1 Potrafi zrozumieć szeroką gamę długich i trudnych tekstów oraz zrozumieć ukryte w nich podteksty. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie i biegle nie zastanawiając się zbytnio nad doborem słów. Potrafi posługiwać się językiem skutecznie i swobodnie w życiu społecznym, zawodowym lub w czasie studiów. Potrafi budować logiczne wypowiedzi na złożone temat oraz wykazać się opanowaniem narzędzi językowych służących organizacji i wewnętrznej spójności dyskursu. 76 – 84
C1+ 85 -100
C2 Potrafi zrozumieć bez wysiłku praktycznie wszystko, co czyta lub słyszy. Potrafi odtworzyć fakty i argumenty z różnych źródeł pisemnych i ustnych streszczając je w sposób zwięzły i spójny. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie, bardzo płynnie i precyzyjnie oraz uwydatnić niuanse znaczeniowe tekstów o złożonej tematyce. -
Twój poziom to B2
Przypominamy, że wyniki powyższego testu należy traktować jedynie jako informacje wstępne na temat poziomu znajomości języka.
Interpretacja wyników opis umiejętności wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Liczba uzyskanych punktów
Poziom wg ESOKJ
Krótki opis umiejętności
0 – 10
A0 – 11 – 16
UŻYTKOWNIK POCZĄTKUJĄCY
A1 Potrafi zrozumieć i stosować wyrażenia z języka codziennego oraz wyrażenia potoczne, jak również bardzo proste wypowiedzi mające na celu zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrafi przedstawić siebie lub inną osobę oraz zadać jej pytania dotyczące – np. miejsca zamieszkania, znajomych, posiadanych rzeczy, etc. – może także odpowiedzieć na pytania tego samego typu. Potrafi w prosty sposób porozumiewać się z innymi, jeśli jego rozmówcy mówią wolno i wyraźnie oraz wykazują chęć współpracy. 17 – 24
A2 Potrafi zrozumieć pojedyncze zdania oraz wyrażenia często używane i związane bezpośrednio z życiem codziennym (np.: dane o sytuacji osobistej i rodzinnej, zakupy, najbliższe otoczenie, praca). Potrafi się porozumieć w trakcie wykonywania zadań prostych, codziennych, wymagających jedynie bezpośredniej i prostej wymiany informacji na znany temat. Potrafi opisać za pomocą prostych środków swoje wykształcenie, swoje bezpośrednie otoczenie i wypowiadać się na tematy związane z niezbędnymi potrzebami. 25 – 33
A2+
34 – 41
UŻYTKOWNIK SAMODZIELNY
B1 Potrafi zrozumieć zasadnicze punkty rozmowy, gdy używany jest język jasny i standardowy, a rozmowa dotyczy spraw znanych związanych z pracą, szkołą, czasem wolnym, etc. Potrafi sobie poradzić w większości sytuacji, jakie spotyka w podróży w regionie języka docelowego. Potrafi wypowiedzieć się w sposób prosty i zwięzły na tematy z życia codziennego i dotyczące własnych zainteresowań. Potrafi opowiedzieć wydarzenie, przeżycie osobiste lub sen, wyrazić nadzieję lub cel, jak również przedstawić krótko uzasadnienie lub wyjaśnienie dotyczące projektu lub pomysłu. 42 – 50
B1+ 51 – 58
B2 Potrafi zrozumieć zasadnicze aspekty problemów konkretnych lub abstrakcyjnych przedstawionych w tekstach złożonych, w tym dyskusję specjalistyczną dotyczącą własnej tematyki zawodowej. Potrafi porozumieć się na tyle swobodnie i spontanicznie, że rozmowa z rdzennym użytkownikiem języka wolna jest od napięć, tak w przypadku jednej jak i drugiej strony. Potrafi wyrazić się w sposób jasny i szczegółowy na wiele tematów, wyrazić opinię na dany temat wykazując pozytywne i negatywne strony różnych (proponowanych) wyborów. 59 – 67
B2+ 68 – 75
UŻYTKOWNIK ZAAWANSOWANY
C1 Potrafi zrozumieć szeroką gamę długich i trudnych tekstów oraz zrozumieć ukryte w nich podteksty. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie i biegle nie zastanawiając się zbytnio nad doborem słów. Potrafi posługiwać się językiem skutecznie i swobodnie w życiu społecznym, zawodowym lub w czasie studiów. Potrafi budować logiczne wypowiedzi na złożone temat oraz wykazać się opanowaniem narzędzi językowych służących organizacji i wewnętrznej spójności dyskursu. 76 – 84
C1+ 85 -100
C2 Potrafi zrozumieć bez wysiłku praktycznie wszystko, co czyta lub słyszy. Potrafi odtworzyć fakty i argumenty z różnych źródeł pisemnych i ustnych streszczając je w sposób zwięzły i spójny. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie, bardzo płynnie i precyzyjnie oraz uwydatnić niuanse znaczeniowe tekstów o złożonej tematyce. -
Twój poziom to C1
Przypominamy, że wyniki powyższego testu należy traktować jedynie jako informacje wstępne na temat poziomu znajomości języka.
Interpretacja wyników opis umiejętności wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Liczba uzyskanych punktów
Poziom wg ESOKJ
Krótki opis umiejętności
0 – 10
A0 – 11 – 16
UŻYTKOWNIK POCZĄTKUJĄCY
A1 Potrafi zrozumieć i stosować wyrażenia z języka codziennego oraz wyrażenia potoczne, jak również bardzo proste wypowiedzi mające na celu zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrafi przedstawić siebie lub inną osobę oraz zadać jej pytania dotyczące – np. miejsca zamieszkania, znajomych, posiadanych rzeczy, etc. – może także odpowiedzieć na pytania tego samego typu. Potrafi w prosty sposób porozumiewać się z innymi, jeśli jego rozmówcy mówią wolno i wyraźnie oraz wykazują chęć współpracy. 17 – 24
A2 Potrafi zrozumieć pojedyncze zdania oraz wyrażenia często używane i związane bezpośrednio z życiem codziennym (np.: dane o sytuacji osobistej i rodzinnej, zakupy, najbliższe otoczenie, praca). Potrafi się porozumieć w trakcie wykonywania zadań prostych, codziennych, wymagających jedynie bezpośredniej i prostej wymiany informacji na znany temat. Potrafi opisać za pomocą prostych środków swoje wykształcenie, swoje bezpośrednie otoczenie i wypowiadać się na tematy związane z niezbędnymi potrzebami. 25 – 33
A2+
34 – 41
UŻYTKOWNIK SAMODZIELNY
B1 Potrafi zrozumieć zasadnicze punkty rozmowy, gdy używany jest język jasny i standardowy, a rozmowa dotyczy spraw znanych związanych z pracą, szkołą, czasem wolnym, etc. Potrafi sobie poradzić w większości sytuacji, jakie spotyka w podróży w regionie języka docelowego. Potrafi wypowiedzieć się w sposób prosty i zwięzły na tematy z życia codziennego i dotyczące własnych zainteresowań. Potrafi opowiedzieć wydarzenie, przeżycie osobiste lub sen, wyrazić nadzieję lub cel, jak również przedstawić krótko uzasadnienie lub wyjaśnienie dotyczące projektu lub pomysłu. 42 – 50
B1+ 51 – 58
B2 Potrafi zrozumieć zasadnicze aspekty problemów konkretnych lub abstrakcyjnych przedstawionych w tekstach złożonych, w tym dyskusję specjalistyczną dotyczącą własnej tematyki zawodowej. Potrafi porozumieć się na tyle swobodnie i spontanicznie, że rozmowa z rdzennym użytkownikiem języka wolna jest od napięć, tak w przypadku jednej jak i drugiej strony. Potrafi wyrazić się w sposób jasny i szczegółowy na wiele tematów, wyrazić opinię na dany temat wykazując pozytywne i negatywne strony różnych (proponowanych) wyborów. 59 – 67
B2+ 68 – 75
UŻYTKOWNIK ZAAWANSOWANY
C1 Potrafi zrozumieć szeroką gamę długich i trudnych tekstów oraz zrozumieć ukryte w nich podteksty. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie i biegle nie zastanawiając się zbytnio nad doborem słów. Potrafi posługiwać się językiem skutecznie i swobodnie w życiu społecznym, zawodowym lub w czasie studiów. Potrafi budować logiczne wypowiedzi na złożone temat oraz wykazać się opanowaniem narzędzi językowych służących organizacji i wewnętrznej spójności dyskursu. 76 – 84
C1+ 85 -100
C2 Potrafi zrozumieć bez wysiłku praktycznie wszystko, co czyta lub słyszy. Potrafi odtworzyć fakty i argumenty z różnych źródeł pisemnych i ustnych streszczając je w sposób zwięzły i spójny. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie, bardzo płynnie i precyzyjnie oraz uwydatnić niuanse znaczeniowe tekstów o złożonej tematyce. -
Twój poziom to C2
Przypominamy, że wyniki powyższego testu należy traktować jedynie jako informacje wstępne na temat poziomu znajomości języka.
Interpretacja wyników opis umiejętności wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Liczba uzyskanych punktów
Poziom wg ESOKJ
Krótki opis umiejętności
0 – 10
A0 – 11 – 16
UŻYTKOWNIK POCZĄTKUJĄCY
A1 Potrafi zrozumieć i stosować wyrażenia z języka codziennego oraz wyrażenia potoczne, jak również bardzo proste wypowiedzi mające na celu zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrafi przedstawić siebie lub inną osobę oraz zadać jej pytania dotyczące – np. miejsca zamieszkania, znajomych, posiadanych rzeczy, etc. – może także odpowiedzieć na pytania tego samego typu. Potrafi w prosty sposób porozumiewać się z innymi, jeśli jego rozmówcy mówią wolno i wyraźnie oraz wykazują chęć współpracy. 17 – 24
A2 Potrafi zrozumieć pojedyncze zdania oraz wyrażenia często używane i związane bezpośrednio z życiem codziennym (np.: dane o sytuacji osobistej i rodzinnej, zakupy, najbliższe otoczenie, praca). Potrafi się porozumieć w trakcie wykonywania zadań prostych, codziennych, wymagających jedynie bezpośredniej i prostej wymiany informacji na znany temat. Potrafi opisać za pomocą prostych środków swoje wykształcenie, swoje bezpośrednie otoczenie i wypowiadać się na tematy związane z niezbędnymi potrzebami. 25 – 33
A2+
34 – 41
UŻYTKOWNIK SAMODZIELNY
B1 Potrafi zrozumieć zasadnicze punkty rozmowy, gdy używany jest język jasny i standardowy, a rozmowa dotyczy spraw znanych związanych z pracą, szkołą, czasem wolnym, etc. Potrafi sobie poradzić w większości sytuacji, jakie spotyka w podróży w regionie języka docelowego. Potrafi wypowiedzieć się w sposób prosty i zwięzły na tematy z życia codziennego i dotyczące własnych zainteresowań. Potrafi opowiedzieć wydarzenie, przeżycie osobiste lub sen, wyrazić nadzieję lub cel, jak również przedstawić krótko uzasadnienie lub wyjaśnienie dotyczące projektu lub pomysłu. 42 – 50
B1+ 51 – 58
B2 Potrafi zrozumieć zasadnicze aspekty problemów konkretnych lub abstrakcyjnych przedstawionych w tekstach złożonych, w tym dyskusję specjalistyczną dotyczącą własnej tematyki zawodowej. Potrafi porozumieć się na tyle swobodnie i spontanicznie, że rozmowa z rdzennym użytkownikiem języka wolna jest od napięć, tak w przypadku jednej jak i drugiej strony. Potrafi wyrazić się w sposób jasny i szczegółowy na wiele tematów, wyrazić opinię na dany temat wykazując pozytywne i negatywne strony różnych (proponowanych) wyborów. 59 – 67
B2+ 68 – 75
UŻYTKOWNIK ZAAWANSOWANY
C1 Potrafi zrozumieć szeroką gamę długich i trudnych tekstów oraz zrozumieć ukryte w nich podteksty. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie i biegle nie zastanawiając się zbytnio nad doborem słów. Potrafi posługiwać się językiem skutecznie i swobodnie w życiu społecznym, zawodowym lub w czasie studiów. Potrafi budować logiczne wypowiedzi na złożone temat oraz wykazać się opanowaniem narzędzi językowych służących organizacji i wewnętrznej spójności dyskursu. 76 – 84
C1+ 85 -100
C2 Potrafi zrozumieć bez wysiłku praktycznie wszystko, co czyta lub słyszy. Potrafi odtworzyć fakty i argumenty z różnych źródeł pisemnych i ustnych streszczając je w sposób zwięzły i spójny. Potrafi wypowiedzieć się spontanicznie, bardzo płynnie i precyzyjnie oraz uwydatnić niuanse znaczeniowe tekstów o złożonej tematyce.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- Current
- Review
- Rozwiązany
- Poprawnie
- Niepoprawnie
-
Pytania 1 of 100
1. Pytania
José is ____ Argentina.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 2 of 100
2. Pytania
____ is your favourite music?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 3 of 100
3. Pytania
____ Susan like spaghetti?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 4 of 100
4. Pytania
How old ____ your brother?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 5 of 100
5. Pytania
His ____ name is Sam.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 6 of 100
6. Pytania
Lucy doesn’t like ____.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 7 of 100
7. Pytania
____ go to that restaurant. It’s very expensive.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 8 of 100
8. Pytania
Does Tony work in a bank? No, he ____.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 9 of 100
9. Pytania
Sarah ____ two children.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 10 of 100
10. Pytania
Where ____ Mike live?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 11 of 100
11. Pytania
Maggie can ____ Chinese.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 12 of 100
12. Pytania
____ often do you go to the cinema?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 13 of 100
13. Pytania
Are ____ any plates on the table?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 14 of 100
14. Pytania
What colour ____ her hair?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 15 of 100
15. Pytania
There are ____ pictures in that gallery.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 16 of 100
16. Pytania
There is a pub ____ the post office.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 17 of 100
17. Pytania
We went to the theatre ____ last Saturday.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 18 of 100
18. Pytania
Is Paris ____ than London?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 19 of 100
19. Pytania
The film starts ____ six.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 20 of 100
20. Pytania
I ____ wash the dishes every day.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 21 of 100
21. Pytania
This is ____ restaurant in town.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 22 of 100
22. Pytania
We ____ Manchester next week.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 23 of 100
23. Pytania
Whose is this book? It’s ____.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 24 of 100
24. Pytania
Emma is worried ____ the exam.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 25 of 100
25. Pytania
____ did you finish reading?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 26 of 100
26. Pytania
She ____ I was wrong.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 27 of 100
27. Pytania
Peter hasn’t finished ____.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 28 of 100
28. Pytania
I saw an accident when I ____ down the street.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 29 of 100
29. Pytania
____ stayed in a hospital?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 30 of 100
30. Pytania
What food ____ on Christmas Day in England?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 31 of 100
31. Pytania
How ____ pocket money does Steve get a week?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 32 of 100
32. Pytania
They ____ visited London in 1999.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 33 of 100
33. Pytania
We’ve celebrated Independence Day ____ 15 years.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 34 of 100
34. Pytania
At the end of the course, I ____ speak English fluently.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 35 of 100
35. Pytania
I’ve got some phone calls to ____.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 36 of 100
36. Pytania
Liz is ____ in photography.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 37 of 100
37. Pytania
In Brighton there is ____ pollution than in Manchester.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 38 of 100
38. Pytania
We usually have lunch at 1 o’clock, ____ some people have lunch later.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 39 of 100
39. Pytania
Could you tell me ____?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 40 of 100
40. Pytania
Will you go to that concert if it ____?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 41 of 100
41. Pytania
Some people go to shops ____ the prices are really high.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 42 of 100
42. Pytania
What would you do if you ____ one million dollars?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 43 of 100
43. Pytania
The cinema is ____ the restaurant and the newsagent’s.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 44 of 100
44. Pytania
You didn’t learn Russian at school, ____?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 45 of 100
45. Pytania
We’ve never ____ to Australia.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 46 of 100
46. Pytania
That coffee tastes ____.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 47 of 100
47. Pytania
When she was younger, she ____ have more friends than anyone else.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 48 of 100
48. Pytania
Doing regular exercises will ____ you fit.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 49 of 100
49. Pytania
The police arrested the man who ____ a bank.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 50 of 100
50. Pytania
People say I read ____.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 51 of 100
51. Pytania
Before I went to school, I ____ paint very well.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 52 of 100
52. Pytania
I’m so tired. I ____ in the forest all morning.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 53 of 100
53. Pytania
It ____ me an hour to get to work today.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 54 of 100
54. Pytania
Look at those people! I think we ____.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 55 of 100
55. Pytania
I think we will ____ the car serviced this week.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 56 of 100
56. Pytania
They ____ forgotten about our wedding.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 57 of 100
57. Pytania
My girlfriend is a fantastic dancer. I wish I ____ my dancing lessons.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 58 of 100
58. Pytania
We get ____ well with our new teacher.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 59 of 100
59. Pytania
Before we start, we should introduce ____ to the audience.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 60 of 100
60. Pytania
The beach, ____ situated close to the town, is used by surfers.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 61 of 100
61. Pytania
Her family was very ____.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 62 of 100
62. Pytania
I saw Jane ____ the supermarket.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 63 of 100
63. Pytania
Jim said he ____ the project two days before.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 64 of 100
64. Pytania
Carl has been ____ about his past.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 65 of 100
65. Pytania
He looks terrified! He ____ a ghost or something.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 66 of 100
66. Pytania
____ does he look like?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 67 of 100
67. Pytania
Could you ____ me a favour, please?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 68 of 100
68. Pytania
The police officer ____ me to move along.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 69 of 100
69. Pytania
She did ____ in the test.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 70 of 100
70. Pytania
I’m going into the centre. Catch ____ me there.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 71 of 100
71. Pytania
The club was so small that they ____ to let any more people in.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 72 of 100
72. Pytania
This was the basis on ____ the movement was formed.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 73 of 100
73. Pytania
You should take an umbrella ____ it rains.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 74 of 100
74. Pytania
This painting is believed ____ painted by Leonardo Da Vinci.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 75 of 100
75. Pytania
Tom would rather you ____ it.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 76 of 100
76. Pytania
British policemen don’t carry guns ____ duty.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 77 of 100
77. Pytania
If you ____ me, I would never have known.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 78 of 100
78. Pytania
I suggested that Robbie ____ again.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 79 of 100
79. Pytania
Jack decided to ____ for the competition because he knew he was going to win.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 80 of 100
80. Pytania
What’s ____ the cinema?
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 81 of 100
81. Pytania
I picked up the wrong suitcase ____ mistake.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 82 of 100
82. Pytania
We walked quietly ____ fear of being discovered.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 83 of 100
83. Pytania
One ____ three children doesn’t read books at all.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 84 of 100
84. Pytania
She was given the award in ____ of her academic achievements.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 85 of 100
85. Pytania
The miners are out ____ strike again.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 86 of 100
86. Pytania
Water was ____ slowly from the pipe.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 87 of 100
87. Pytania
I’d prefer beer ____ wine.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 88 of 100
88. Pytania
I was ____ work late hours.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 89 of 100
89. Pytania
The new employee was ____ a failure.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 90 of 100
90. Pytania
Thanks for your help. I wouldn’t have finished it ____.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 91 of 100
91. Pytania
____ your help, we would have been in trouble.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 92 of 100
92. Pytania
____ we went to Italy instead.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 93 of 100
93. Pytania
You ____ better finish it by tomorrow.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 94 of 100
94. Pytania
____ had a moment passed before we heard the explosion.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 95 of 100
95. Pytania
They can’t even play, ____ write their own songs.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 96 of 100
96. Pytania
I don’t think Harry has spent more than a month in Spain. ____ he has acquired some basics of the language.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 97 of 100
97. Pytania
I’ll meet you ____ arrival.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 98 of 100
98. Pytania
After the incident with the press, the actor ____ disrepute.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 99 of 100
99. Pytania
Although there is a dress code, it isn’t ____ by many students these days.
PoprawnieNiepoprawnie -
Pytania 100 of 100
100. Pytania
Some of the delegates made an extremely useful ____ to the discussion.
PoprawnieNiepoprawnie
Niestety, formularz komentarza jest w tej chwili niedostępny.